Hur förbereder du dig dagen innan tävling?

Ridningen dagen innan tävling skrittar jag och ev travar loss lite ute som avslappning dagen innan. Gör lite skänkelvikningar och så när vi rider ute.
Jag är jätte dålig på att packa mina saker dagen innan vilket brukar bidra till att jag alltid stressar och bllir sur när jag är på väg till en tävling.
Jag har inte så jag akn tvätta min häst, så ibland har jag torrschampo och ibland borstar jag som en dåre bara och våtservetterna är ett extra plus där i kanten!
Imorgon som är dagen innan tävling, ska jag faktiskt putsa och ha mig och framför allt packa då jag ska köra vid halv 8 så vill jag kunna ta det lugnt mellan hästarnas frukost och innan jag ska köra!

Så jag måste bli bättre på att packa dagen innan. Ha alla saker på plats och ja vara förberedd!

Hur gör ni dagen innan?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar alltid packa mina saker och förberda allting dagen innan. Sedan gör jag ett schema för ca vilken tid jag ska starta och vi ska åka hemifrån osv. Så när jag nästa dag är det bara att packa in allt och lasta hästen =)

2008-12-06 @ 21:26:28
Postat av: Anonym

När jag rider min häst dagen innan brukar jag inte rida så länge, jag gör oftast mycket tempoväxlingar så han är framme för skänklen. Jag packar alltid mina saker dagen innan och förbereder. Jag brukar även göra att schema när jag ungefär ska starta och när vi ska åka hemifrån. Så morgonen därpå är det bara att lägga in sakerna i släpet och lasta hästen! =)

/ Susanna

2008-12-06 @ 21:31:06
Postat av: Anonym

Oj råka skicka två :P trodde inte den andra kom fram

2008-12-06 @ 21:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0