Idagidagidag

Ja idag..
Jag börjar jobba klockan 1 idag, så planen varatt rida bägge men ändrades. Blir Hero, sen hinna tömma en box iallafall innan jag kör. Så får Tyson jobba ikväll ute i mörktet.
Så jobbigt när man ska jobba till mörkret och sen hinna rida när man är trött och jag har ju ingen ridbana annars hade jag skitit i vilket. Åh!

Men strunt i det får göra det possitiva av det..
Ett ämne, idag.
Hopptävling kan vi ta..

Nu i Malmö hade jag 7 fel i omhoppningen men blev ändå 12 / 25. Ska man säga hade 7 fel men jag blev ju 12, handlar det om vart man är på listan?! När man är dubbelnolla och kör mot tid akn det vara kul med en bra placering. Men ja ni kanske förstår, svårt att förklara.

Det är i början lite tävling mot sig själv, jag rider hellre med många rivningar och akn säga, han kändes fin mellan hinderna och fräsh men fan att vi rev än, oh gick nolla men ridningen var skit kass. Och jag tycker inte man bara ska se det dåliga utan väga upp med vad som är bra. Och framför allt, VARFÖR gick det dåligt?

Eller vad tycker ni? Går din häst fram när du vill inne på en bana? Eller vad är ert problem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0