Tävlingen

Det här med att packa innan var ju ingeting för mig, HAHA.

Duktig och packade det mesta dagen innan, jag & carro kollade alla saker innan vi körde och vi hade allt med oss. Ner till Malmö hittade direkt, pakerar och precis när jag stänger bilen kommer jag på vaccinationen ligger på köksbordet. FUCK! in och snackade med dem och fick faxa det på måndag, puuh! Tur var väl det. Hann ej gå hela banan, kunde ingeting på den, typ gissa oss till lite. Stressa, och varva framridningen?!
En ridbana som var sunkigare än jag vet inte vad, så skritta fram till första klassen och fick jogga han varm på framridningen, sen blev det bara några språng.

In till 90, gick fint dock sprang han förbi ett i omhoppningen. Sen var det bara 70 till mig, så han fick hö & vatten och slappa. Sen till en meter trava jag fram på en halsunkig galoppbana, han hade ej bjudningen till att hoppa på räcket, tar en liten oxer på 90 där han själv hoppar 110 och 2 gånger i rad. Jäkla häst vad han hoppade.
In till en meter, har nog tappat farten där ute, så rev 3an efter det fick han lite bättre fart. Men nöjd ändå, han harvarit ute jätte mycket så förstår om hans motivation släppt lite dessa 2 sista.

Nej nu ska vi köra hem, och vi står på gräs alla kommer ut utom vi, för vi ska ju såklart köra fast!
Bromsarna på släptet låg på lite, framhjuls driven bil och tyson i släptet. HAHA, Tyson fick gå ut medans en annan puttade på bilen samtidigt som jag försökte köra. Jodå efter 10 min gled jag ut. Kör mot Helsingborg och tänker ej mer på det efter 1mil, har jag glott på ABS lampan som lyst hela tiden och bara, hmm vad skulle man göra om den lyser?!
Testar bromsa lite ( då tyson e med kan jag ej tvärnita) och känner hur bilen typ halvsladdar. Ehh, typ inget batteri på mobilerna, får tag i Carros mamma & ska stänga av bilen om den lyser igen får vi ej köra. Klart fortsätter den lysa, så kör till närmsta avfart och där slutar den jävlen lysa och bromsarna funkar igen. Nog skit på den efter jag grävt ner bilen i malmö. HAHA vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0