Vecko träning

Jag försöker alltid ha en någerlunda plan för vad jag ska träna på i veckorna, håller inte alltid men bättre att ha en grundplanering.

Tyson
Måndag : Joggas i skogen, jobba fram lite mjölksyra.
Tisdag: Ledas minst 20 minuter ( p.ga. jobb)
Onsdag: Hoppning, hoppa lite linjer med höjd & jobba med bommar. (egen träning)
Torsdag: Markarbete, mycket skänkelvikningar och kolla igen böjning lite.
Fredag: Skrittas 45min - 1 timme
Lördag: Tävling Malmö, 90cm & 1 Meter
Söndag: Jogga ca 30 - 45 min ute.

Hero
Måndag: Skritta ca 30 min på hårtunderlag
Tisdag: Ledas minst 20 min ( p.ga. jobb)
Onsdag: Joggas ute i ca 45 min, mycket trav
Torsdag: Markarbete ca 20 min & joggas ca 20 min
Fredag: Dressyrträning för Johanna
Lördag: Enklare galoppträning ute
Söndag: Skrittrunda på 30 - 45 min

Detta är planerna för denna veckan. Och även sista tävlingen för denna säsongen för Tyson, sen har jag ingen vinter vila utan jag ska köra hård träning. Visst Mellan jul & Nyår drar jag ner lite på träningen men annars ska jag köra hårdträning.
Hur ser era planer ut? Vintervila eller träning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0