Äntligen bra väder!

Idag har varit en slappedag för min del i stallet. Red Tyson i 1,5 timme idag, mycket jobb på bana, men skänkelvikning och böja och sånt. Vilket behövs och vi kommer jobba mycket med. Hero red jag inte idag utan ska ev med han till ridhuset imorgon och jobba vidare med rakställning med honom.

Min mamma har varit snäll och fixat resten i stallet och om jag ej har kurs imorgon ska jag tillbringa min kväll med att städa ordenligt där, min sadelkammare är snart och jag vill bara inreda!

I fortsättningen ska jag försöka lägga upp lite olika träningar och tips. Berätta hur jag förbereder en tävling och hur jag tränar mina hästar och hur en hel dag ser ut. Varit slarvig men håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0