Tävling

Har gett hästarna sin frukost och byggt en specialhage till Tyson då unghästarna ska hoppa först och jag vill ej han ska stå inne, går han ut i lerhagen rullar han sig & i min stora gräshage ska han ej bli fångad så nu har han en liten gräshage. Jag hade rida Hero nu om 15 minuter en sväng så har han gått idag.

Checklista till tävlingen:
- Hjälm
- Handskar
- Kavaj / jacka
- Stövlar / chaps
- Licenser / gröntkort / Vaccinaton
- Sadel
- Benskydd
- Träns
- Nummerlapp
- Täcke
- Spann till vatten
- ev Hö
Typ vad jag brukar ha med mig. Har ju lyckats glömma sadelgjorden nångång och ja, inte så jätte kul.
Nu ska jag se så dem ätit upp maten så dagen kan börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0