Träning

Igår var jag på dressyr träning för johanna vilket gick kanon med båda hästarna, är verkligen helnöjd! Hero fick fram några riktiga steg och försökte verkligen och det gick jävligt bra!
Tyson jobbade mycket i böjning och lösgöra honom och han lossna lite, blir mycket jobb med dem nu. Blir till att fortsätta träna för henne! Jätte kul var det.

Dock lite stressigt, då jag hade 45 min på mig att hem & lämna Hero & ta Tyson sen ut till Ekeby igen. Puuh!, men vi klarade det precis. Det var väl nackdelen idag..

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har en tävling på min blogg just nu! Ifall du vill vara med och tävla. Man kan vinna ett hårband och ett par örhängen.



Länk: http://hahahaba.blogg.se/2008/november/tavling-smycken.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0