22 april

Godkväll. Idagharjag inte stressat i stallet för 5öre! Var hos Palle runt 1tiden blev banan idag igen och han gick bättre än igår. Kanon fattning i vänster galopp och jätte nöjd med honom idag. Imorgon får han vila och fredag jobbar vi ute igen.

Hero gick också på banan kanon! Jobbade bara typ 2 varv i galoppen då ryggen gjorde lite ont men han gick stadigt i traven! Han ska nog få ta något kryss på söndag tänkte jag om det går som planerat.

Tyson gick också på banan idag jobbade mycket i traven tempoväxlingar, sen hoppade vi lite små hinder och nån oxer på 70 cm tror jag det var på.

Alla hästar har gått kanon stadigt och imorgon kommer hovis ( hoppas jag! ) så Tyson ska jobbas igenom på banan innan 9,30 imorgon inför lördag då han ska gå 1m & 1,05 nere i Lund / Torns ryttarförening. Det ska nog gå bra tror jag. Jag startar sist i första klassen. Kan bli spännande..
Nu är jag trött och får väl ladda upp inför imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0