27 april

Torns ;
1meters klassen fick jag ett ner, kan säga det var en annorlunda bana! Många konstiga svängar men rätt kul men någon ny utmaning. 1,05 fick vi 8 fel detvar en tidshoppning också en cpsväng där Tyson missförstod mig och sprang förbi. Men han gick på bra och annars gick det kanon. Nya tag till Skromberga i helgen!

Igår red jag igång Tranquil igen och hon gick fint på grusvägen! Carro red Tyson lite & även Hero som travade på så snällt med henne ute i skogen. Även Palle gick kanon snällt. Sånt är väl härligt?

Nej måste tyvärr köra och hämta lite spån nu.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag ska till Skromberga och fota på lördagen :) Men du ska dit på söndagen väl? :)

2009-04-27 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0