9 April

Herregud jag hinner inte med att skriva något känner jag men en liten uppdatering.
Hästarna går finfint och Trnaquil hoppade igår. Vi jobbade bara med ett räcke då dem harvattnat helt mongo i ridhuset så nästan halt på vissa ställen tyvärr. Men vi hoppade ett räcke på 85-90 vilken skillnad mot när vi hoppade det första gången. Hon är sjukt kontrollbar mot hindret. Helt underbart!
Tyson ska hoppas idag blir det, han fick faktiskt paus igår. Annars jobbar han på kanon också och Hero har blivit jätte possitiv nu när man är ute med honom igen. Helt underbart är det!

Nu ska bara lilla Palle komma igång också, hoppas det är bättre med honom. Precis när det gick bra blev han konstog i bakbenen. nåja, det löser sig.

Tävling lördag i Skabersjö kommer ju ta HELA dagen kan jag säga gott folk. Sjukt många starter och ska vara med i 3 klasser. 80, 90 & 1 meter. Jesus, har tur om jag är klar innan 14-15 på lördag. Puuuh! Blir att ta med solstol och hackamore så tyson kan beta lite sen byta träns innan vi ska rida :) Man får ju inte gå utan träns på en tävlingsplats alltså kan han äta med hackamore för d e ju med träns. Där tänkte jag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0