Måndagens ridning

Jag är lite efter här med dagarna men försöker skriva ikapp nu.

Igår då gick alla 3 hästar och är nöjd med alla får jag säga..

Hero gick en sväng i skogen medans Carro tog stålhästen (cyklen) och Hero skulle ICKE låta henne komma först utan han tar värsta galoppen och jagar henne på cyklen och Carro cyklar för livet. Jätte roligt, han busade nån gång men han var så inne på att springa föbi henne så jag är så nöjd med honom. Han tyckte detvar så roligt. Så Carro ska ta med stålhästen på onsdag en tur igen.

Tranquil gick på lina med Carro på ryggen. Gick helt perfekt, Tranquil skötte sig utmärkt och gjorde verkligen sitt bästa. Så hade hon inte gått för en månad sen med nån oerfaren! Sen hoppade jag upp och raca i galoppen och hon blev så glad när jag sa hon fick springa fort.

Tyson gick på utebanan i dressyr sadel och det gick väl sådär. Men jag har skit svårt att rida i dressyrsadel så mestaavr väl mitt fel men han kämpade på som bara den! Ett plus i kanten till honom för det. Sen skrittade Carro honom lite men Inger ringer och grannen behövde transporten då deras häst hade kolik, så fick snabbt köra tillbaka.

Så alla hästar var stjärnor idag!


Kommentarer
Postat av: carrue

Haha ;D så roligt det va xD min stålhäst är bäst :D

2009-04-07 @ 13:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0