19/8

Meeting; Ja, jag skulle lyssnat på den som försökte med alla saker för att jag inte skulle åka. Det gick åt skogen och åkte hem redan på Lördagen igen. Körde även fast halv 12 på torsdag natt precis några hundra meter från platsen. Suck! Nästa gång ska jag lyssna på den "osynliga" som försökte stoppa mig! Men nya tag och se framåt.

Hästarna har haft paus nu till idag då jag lyckades få mig en flygtur och haft ont i nacken. Men nu är det ingen fara så bara på det igen. Varit hos Birgitta idag, hon bad min rida Manne och visst fixade jag det. En 4åring jätte trevlig. Sen kom Eva förbi så till hösten ska jag ev hjälpa henne lite med en 3åring, det hoppas vi ju på!
Sen till mina hästar, Hero fick joggas igång på stubben och sen spolas av lite. Varmt väder idag fast han sprang runt gillade han nog det. Tyson gick också lite på stubben idag först med hackamore. Sen in på banan lite för att jobba med dressyrspö och faktiskt brydde han sig inte alls om det. Gick riktigt bra på hackamore. Han har ju gått med det innan men ja. Men det blir byte mellan bett & hackamore lite oftare. Även Hero ska få testa det morgon, menar han går ju att rida i grimma. 

Ska snart ut och rida Emma på stubben här hemma. Hon ska få ett av mina träns på sig och martingal då jag inte vill få en sån skentur som sist, bara för att hon ej ska dra huvudet så. Så får hon testa det idag. Men blir og inga problem. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Bättre lycka nästa gång!!

2009-08-23 @ 18:16:55
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0