28/8

Så lite tid till datan känner jag.
Men hästarna har faktiskt gått fint, Hero hoppade på hackamore i förrgår och gick riktigt bra! Bara 65 och högre vet vi att han kan. Tänkte han skulle få gå en bana på 60 på söndag och Tyson ska faktiskt bara gå 1 meter. Gå han bra där tar vi 110 också. Tappat lite sen det skit meetinget, men han kändes ganska bra ändå när vi hoppade i förrgår.
Tyson jobbade lite på åkern igår och ska idag jobbas på banan och Hero också på banan. Han fick jogga lite i linan igår.
Duktiga hästar!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: ha,ha ja såna dagar kan man ha ibland =) Själv så får min vila i dag och ta det lungt i hagen =)

Hur många hästar har du?

2009-08-28 @ 13:50:58
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: PrincessSofia

Svar: Jag tror det var den 19e o du får mer än gääääääärn följa med mig :D Hade varit super snällt !

2009-08-28 @ 17:32:21
URL: http://princesssofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0