8 december

Ja det är mycket på gång nu!
Tyson har varit ute på några tävlingar och sista 1,05 kändes han otroligt freesh! Helt underbart dock red jag på lite för mycket till en oxer och vi petade ner en bom. Sånt händer! Imorgon ska Hero få jobbas lite tänkte jag i linan eller i ridning det vet jag inte riktigt än återstå att se.

30decemeber är det PayAndRide i Viarp och Limbo ska få vara med! Han ska gå 1 meter, jag tänkte typ 60/70 men det blir 1meter. Som birgitta sa, 1 målet att komma upp 2:a att sitta kvar 3:dje ja då är ni inne på banan så då kan man ramla av för ni är själva. haha, vi får se hur långt vi kommer. Men ska nog gå bra. Ala som sett honom vet att han är en riktigt buse! "hoppa kan vi göra utan hinder" Jag längtar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0