Göteborgs Horseshow

Vi körde upp i Fredags och det blev jag, Carro, Vicki & Veronica. Körde redan vid 6 tiden och framme vid 9 då man inte kunde köra alls fort på vissa ställen men vi hann ju ändå.
Började med att kolla på YRhoppningen och sen kunde jag och Carro inte hålla oss så vi begav oss in på mässan för att kika runder.  Kollade in alla snygga transporter först och blev förälskade i en bojtransport, jätte snygg blå färg ( den på bilden). Sen in bland alla saker, där jag såg en kavaj som jag beställ för 700 kostade bara 160 där för dem sålde ut. Den tog jag ju direkt då den andra ej är betalt förrens jag provat och sagt ja. Vilket fynd!
Sen började vi kolla in alla schabrak ju, men bestämde oss för att ta det sist. Så in och kolla på 1,50 hoppningen och lite på Rolf-Görans clinic, men det var inte så intressant. Sen ut på mässan igen där vi skulle fynda nån hjälp också tänkte vi. Först skulle vi ha den som var rosa & svart (hjälmen jag visat i tidigare inlägg), men den hittade vi inte i rätt storlek så då skulle vi INTE ha rosa utan vi hittade en svart som inte var glansig utan helt mattsvart. Och såklart felstorlek och ingen annan hade den, då hittar vi nån som har typ 10 rosa hjälmar men nej vi ska icke ha i rosa längre.
Så blev 2 schabrak, ett brunt Jacson för 199:- och en mintgrönt typ med luva för 250:- och Carro fick en ridjacka också. Så blev ingen dyrrunda alls! Vi kollade ända till slutet och körde halv 12 och var hemma runt 3 igen. Ush vad jag var trött!




n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0