RidaRida

Ja det vill jag nu! Men känner att blir jag dålig när jag rider är det inte så bra. Speciellt ej på Tranquil! Hon är ju rally häst ute, så ska se om hon ev kan bli longerad lite. Det är nog ej fröset ute så jag ska se om Carro vill gå med till ridbanan, vi kan ju se hur jag mår sen när jag är där ute.
Men sen såfort jag är på gång igen, är det hårdträning om vi ska komma nånstans, gäller alla hästar. Fan om det börjar frysa massa igen, så blir jag galen. Eller vad säger hästfolket ?

Jag ska snart upp till GrandPixen i Helsingborg och se hur det gick för Mange idag, en häst har ju gått & en kvar. Hoppas det går bätte än igår. någon som var där uppe och kollade igår?
1,55 finalen är ett måste imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0