Våren är tillbaka!

Ja det kan man väl säga att den är?!
Mina hästar går med innetäcke ute och solar sig. Jag & Carro tog dem på en promenad på 45 minuter och det var så skönt! Jag ska hämta nytt hö idag igen får jag väl säga. Dem äter & dem äter.

Imorgon är det då tävling i Trolleholms Ryttarförening & det är 3 klasser innan mig med ca 150 st before. Okej vilket tid ska vi vara där?! Jadu vem kan säga det? Hoppas självklart vädret är lika bra som idag!
Det känns skönt att kunna sätta igång Hero nu också och snart Palle med, så är alla igång igen. Snart kan vi kanske t.o.m använda ridbanan ute också. Ska kolla in läget med den nästa vecka. Skönt att kunna jobba ute i friska luften lite mera. Dock kommer jag fortsätta jobba inomhus också såklart. Det är bra med att variera träningen lite. Ja nej jag ska städa lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0