Anonym

Fick en komentar av nån anonym, kunde inte svar då det ej stod något mail eller något.
Jag bor i Skåne i helsingborg.
Mina vinter täcke är ganska tjocka, men dem ligger på ett tag till iallafall, lite mildare här nere. =)

Men idag var det träning med Tyson, vi jobbade galoppombyte över bommar och det gick faktiskt KANON bra, han gick så fint. Lyssnade när jag bad honom byta och dem satt nästan hela tiden. Sen fick jag åka ner till Möinge och mocka då Cilla är sjuk, men blev bara 4 boxar då Emma hade tagit 3 när jag kom, skönt! Så bara mockat 6 stycken idag. Lagom, skönt att får jobba av sig lite faktiskt.
Imorgon ska alla hästar få upp flåset lite mer och sättas i lite mjölksyra. Hoppas alla sköter sig..

Sen ska Tyson gå några 90 hoppningar innan vi drar igång ordentligt, behöver ej dra full gas direkt.
Hur ser era tävlingsplaner ut?

Fortsätt gärna komentera & ställ frågor så svarar jag gärna när jag kan. / Louise


Kommentarer
Postat av: Nadja

Opppss... Jag som var anonym i förra inlägget.... :P Sorry, glömde skriva namn!

2009-01-10 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0