Dagen "tävling"



Hade inga bilder från idag bara filmer.  Var man clearRound fick man rosett.
Tranquil gick 40 cm, för att hon aldrig varit ute och det är inte bara höjden som spelar roll!
Men hon gick fint, vi kom runt felfritt men hon stannade vid vart hinder och hoppade stillastående förutom ett hinder och jag är kanon nöjd. Det började kännas lite som det teamet jag vill ha med en häst. VI gör det tillsammans, inte hästen eller jag utan VI,

Tyson gick en 90 cm bara. Och han ahde jätte fin framåt bjudning. Han galopperade efter 3dje hindret kanon bra resten av banan, bara jag som tog ner i trav på kortsidan då vi har gått omkull där innan och jag vet att underlaget inte är det bästa där. Men vi gick också felfritt och jag är kanon nöjd med helgen.

Så det blev 3 rosetter denna helgen och jag är stennöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0