Dagens

Idag red jag både Tyson & Hero till ridbanan och det gick bra. Lite mycket vatten på ena sidan men detvar inte hårt och man kan inte få allt på en och samma gång eller hur? Sen ringde Cecilia när jag skulle börjat med Tranquil och fick istället snabba mig ner till Möinge & fodra då hon fick förhinder. Så imorgon har ju Tranquil första chippet! Ska även skritta fullblodet i paddocken kommer nog gå kanon känner jag. Sen ska ju såklart mina också gå jag hoppas det inte finns en isfläck ( vilket jag kan drömma om) så jag kan jogga på dem ordentligt.

Det var dagens med hästarna. Ska även välja ut vad dem ska kläs i nu i helgen, men vet nästan så ja. Men det blir nog kanon tror jag eller vad tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0