Kondisträning

Idag blev det ett kondispass för Tyson i skogen, gick kanon och han fick svettas ut vilket behövdes. Enegin behövdes jobbas bort lite och det var kanon mysigt då solen värmer så skönt idag.
Hero skulle fått jobba på med kondisen lite lagom idag igentligen, men blev en lugn runda då jag pratade med pappa i tele, men han fick jobba igång flåset lite och skötte sig kanon! Imorgon bitti ska han få jobba med nån bom på banan och det blir nog kanon. En tidig morgon alltså och jag hoppas det är samma sköna väder.

Idag blir det inget med 5 åringen då jag ska träna kl 5 och ska tömma Heros box. Så hon ska jogga igång imorgon & lördag sen ska jag kolla upp ridbanan tills på söndag. Ska nog om vädret är bra bege mig upp mot vägen lite och öva att hon ska vara lugn när det kommer bilar. Hon blir extra stissig när man sitter på, vilket måste jobbas bort!

Ska även försöka hinna smörja upp träns & sadelgjort lite idag så putsas det rent igen nästa vecka innan tävlingen, kan behövas.

Hur ofta putsar / smörjer du dina saker?!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Innan var jag duktig och gjorde efter varje ridpass, nu blir det mer inför tävling och ibland någon extra gångd (dvs 3-4 ggr/mån)

Vart ska du tävla? :)

2009-01-16 @ 22:09:44
Postat av: Lovisa

Innan var jag duktig och gjorde efter varje ridpass, nu blir det mer inför tävling och ibland någon extra gångd (dvs 3-4 ggr/mån)

Vart ska du tävla? :)

2009-01-16 @ 22:12:12
Postat av: Paula =)

Jag putasar allt varje dag. Alltvå två sadlar, sadelgjordar och 2 träns =) Mkt duktig är jag :D

2009-01-20 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0