snö



Igår gick Tranquil i ridhuset, släppte efter ca10 min och gick riktigt fint, även galoppen gick lugnt. Kanon nöjd! Vi börjar hitta knapparna nu känns det som.
Hero skrittade ute gick tyvärr inte att göra mycket mer och han var också duktig min söta lilla skärmknutte.
Tyson gick ett lättare markpass i ridhuset och det gick bra. Ska köra igång hårdare nästa vecka och hoppas på att det ska släppa snart med kylan!

Idag blev det ingen ridning alls tyvärr för det var ju snö och jätte halt. SUCK! Så jag och Inger ryckte mann idag istället och det blev ju finfint. Imorgon ska jag tycka Heros tänkte jag. Mysa med han imorgon ordenligt. Kan han få av mig tycker jag. Känns som dem trivs i den lite lugnare miljön, ingen väg precis utanför. Kan vara skönt för dem nu ett tag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0