Vart blev komentarerna av?

Idag blev ej planerna som dem skulle. Red Tyson en runda vi klättrade lite, han gjorde en fet rivstart när han skulle upp för backen. haha, riktigt roligt han tog i som han skulle bestega ett berg. Men han var duktig.
Hero longerade jag med halsförlängaren så han fick slappna av lite och jobba. Gick finfint !
Tranquil lekte bara i hagen idag, hon är lika glad för det.
Palle fick tänka på sina hyss sen igår.

Imorgon ska jag först till Möinge mocka, ge mat och så. Tar väl 2-3 timmar där, sedan till mina hästar och rida och ha mig. Sen hjälpa Linda med Palle. Han ska longeras, men vill se lite hur han rör sig ju. Men det är om jag hinner, testpass imorgon 22-01,30. Så ja.
Men det blir nog kanon tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0