27 juli

En liten uppdatering kanske?!
Jobbat sjukt mycket nu i 2 veckor och sista veckan med mycket jobb sen är där lite tävlingsplaner på gång igen.
Red ut med Linda & Palle idag, slutade med att jag kom tillbaka med palle och Linda på min häst. Han bara kastade sig rundor med henne så jag fick jogga på honom lite sen lugnade sig. Men han har stått ett tag och hade mycket energi.
Red med Tyson borta hos Birgitta igår och han gick finfint. hoppade Hero lite förra veckan och han busade på den vilde. Men han går framåt med sin lågalånga form, så det är ju kanon!

Ska ladda upp bilder ikväll från tävlingen tänkte jag.
Imorgon blir det bana för Tyson & Palle och Hero ska jobbas ute igen.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

sv: jaha, heter den mer än bara Hero? Tänkte min heter egentligen Big Hero.

2009-07-28 @ 16:36:31
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0