28 juli

Började med att rida Palle på ribanan idag, han gick riktigt bra får jag säga. Sökte sig neråt och jobbade på fint. Carro skrittade ut Hero en runda på nån timme så han fick en slappe runda idag, men det skadar aldrig eller hur ?!
Tyson skulle gått på banan lite med graman men det blev en jogging runda på 1 timme i stället och vi jobbade med tempobytningar i trav och galopp. Gick riktigt bra i galoppen, ökade med sitsen och saktade ner med sitsen vilken inte är det lättaste med han ute i naturen kan jag säga. Men han lyssnade sjukt bra och vi börjar bli rikrigt peppade inför tävlingana!

Imorgon ska han dock få jobba på banan, lite volter och lösgörande saker. Hero ska kondistränas ute i sin vanliga lågaframåt form. Och Linda ska rida Pallebusen.

Ska klämma in bilderna ikvälll jag gick faktiskt ut igår istället.. Nej nu ska jag til Rycketofta och handla lite mat innan jobbet.
Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0