Dagens ridpass

Började med att dela av hagen imorse medans Carro började mocka hagen, p.ga av att dem ska maskas av mot blodmask på söndag måste hagen hållas ren så jag delade av den idag.
Sen hoppade jag Tranquil på pelham;et och hon gick riktigt bra! Slutade med en oxer på 95 som hon hoppade perfekt! Men ville bara höja upp något hinder, Men hade en bana på 70-80 och gick betydligt bättre. Till helgen blir det jobb med travbommar igen på vanligt bett och uteritt och markarbete innan dess såklart. Inger Longerar henne lite till mig så det är ju jätte snällt!

Sen red Carro Tyson, hon fick hoppa honom lite idag och avslutade med en bana på 90cm. Gick finfint! Imorgon ska Tyson får joggas lite inför helgen. Och Linda tar honom på en ute runda på lördag då jag ska bege mig ner till falsterbo hade jag tänkt mig.
Nej ska äta lite nu innan jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0