Helgen..

Hästarna går toppen än!
Tranquil går riktigt bra och ska  hoopa igenom henne i veckan inför söndag. Blir nog kanon hoppas och tror jag!
Palle & Tyson ska också gå på söndag och Palle kanske går sin första 90;a, återstå att se på söndag..
Hero skrittade jag barbacka idag, den lilla busen.

Palle hoppade i Munka idag gick nolla i 70 & man kunde välja kombination redan i 70 så vi tog det och vatten hindret direkt. Lika bra tyckte jag och det var nollproblem..
Han gick sin första 80 och rev ett då han inte ville som jag ville till ett hinder så blev en rivning. Även kombinationen där gick bra. Sen tog jag 3 hinder på 90 och det gick super! Ingen menning att ta hela banan när han gått 2 klassser redan. Hans första gräs och han älskade gräs för han sprang som attan och bara älskade utebanan! Härligt!

Kommer mer uppdatering i veckan!


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Den där hästen ser jäkligt fin ut, är det din? :D

2009-07-21 @ 22:00:03
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Louise

nej det är inte min :)

2009-07-22 @ 07:36:14
URL: http://traininghorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0