10 juni

Idag vaccinerades Tranquil, så jag red henne en runda på morgonen blev en skrittrunda på 50 min ca. Och vi mötte en stor buss på grusvägen och stod typ 5-10 meter ifrån den och hon bryr sig icke. Snacka om att hon litar påmig och hon var helt panikslagen innan när det kom en bil bara. HÄRLIGT!

Hero var ute i skogen i 1,5 timme idag och joggade på och gick riktigt bra i traven stabil och framåt. Han ska få ta några hopp imorgon inne på banan hade jag tänkt mig.
Tyson hoppade lite inför Fredag och vi hoppade oxer på 1,25 ! 4 gånger och han var 1dm över varje gång. Blev 3 hinder med oxer på 115 , sen räcke på 1,05 & sist oxern på 1,25 som vi hopapde igenom 2 gånger och han gick kanon på 1,25 hindret! Lite nya planer på gång där. Finns film som kommer ut senare nångång.

Palle busade så mycket i hagen idag så han får sig en genomkörare imorgon. Och alla mina hästar + Tranquil fick nya skor igår och Palle får nästa vecka tror jag det blir. Så det funkar nog kanon fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0