14 juni

Ja ni ser rätt, klockan är 05,20. Kom precis hem från jobbet och ljust och fint ute så ska äta frukost och sen bege mig och rida hästarna. Varför inte passa på när jag ändå är pigg så är dem klara i tid och kan mysa i hagen resten av dagen sen.
Imorgon ska Hero gå i åsbo och onsdag ska Palle & Tyson gå i Viarp om vädret inte sviker mig vill säga.

Var i Dagstorp igår med Tyson hoppade 1 & 110 unghäst klasserna. Men gud vilket väder, typ storm och världens regn väder. Fick 2 ner i en meter och 1 ner i 110, men i 110 var det helt fel. Dum sväng och rädd att broddarna skulle släppa fästet i gräset så det gick ej hela vägen. Men kanon nöjd med tanke på hur vädret var är det ett under att han ens hoppade.
Inga tävlingar planerade, hade åstorp i helgen men tydligen skulle pengarna vara inne på ryttarkontot när man anmäler. Vilket jag aldrig behövt innan så det blev inget i Åstorp inte. Betalarinte 480 kr för 2 klasser. NeverEver!

Nej lite frukost nu och sen bege sig ut till hästarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0