3 juni



Idag blir det markarbete för alla hästar på ridbanan.
För Tyson tänkte jag mycket övergångar och tempobytningar och ska faktiskt jobba med mitt "hoppbett" idag. Ska jobba med att få tillbaka honom efter en ökning så mycket lydnad idag.
Hero ska jag fortsätta jobba neråt så inga konstigheter där, jobba lite på volt och lite galoppfattningar.
Tranquil ska jobbas på vanligt bett idag, tänkte hoppa henne på pelham imorgon så idag blir det mycket avslappning och lösgöra för hennes del.
Sist men inte minst har vi Palle. Han ska faktiskt få jobbas neråt också och mycket volter för honom idag.

Tror faktiskt jag ska göra något ovanligt och ta Palle först idag. Brukar alltid ta honom sist, får se lite vilken hage han går i och så p.ga om han ätit frukost eller inte. Annars klämmer vi in honom sen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

OM du nu skulle vara hemlig när du skickade angående Sandras "finnar" så kanske du skulle tänkt på att inte skicka från samma IP adress! Begåvat ;) OMG säger jag bara!

2009-06-06 @ 03:45:17
Postat av: Angelica

Du, en sak.. Kan du vara snäll och bry dig liiite minder om vad andra väljer att gör och inte göra. Eftersom att de är Fia som lånat saker så är de väl en självklarthet att lämna de tillbaka där de hör hemma. Och dessutom sätter jag inte min fot på den gården. Behöver igentligen inte sitta här och dividera med dig, för vad har Du med den saken att göra. Men nu när du sitter där bakom datan är du sååå tuff, jag tror jag trillar bakåt och döör av skratt för du är sååå feg precis som din lilla "prinsess" vän SOFULA. ;) Men ta hand om ditt eget liv och din vagnshäst så blir de nog jääätebra! :)

2009-06-06 @ 12:32:04
Postat av: Angelica

Haha, hästar och hästar.. TRAVARE! Fint ;) Har haft betydligt mycke finare hästar än dig och när de gäller ridningen så är nog du den sista som ska uttala dig.. Du har ALDRIG någonsin presterat eller rider snyggt. Vill jag så kan jag där är skillnaden ;P Skryter inte ett skit om ponnyn jag har, de behövs inte ;) Skriver om dig och din vän?! ;) Du/nu tar åt er va gulligt. Angående sakerna, piss off.. är de du eller hon som lånat dom?

2009-06-07 @ 11:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0