9 juni

Idag har hovslagaren varit här och fixat nya skor. Mina fick special svetsade då dem sliter så mycket så nu ska dem hålla ett tag till. Alla ahde fina hovar så inget att klaga på alls, skönt det ju!

Red Tyson runt 07,40 på ridbanan och han gick jätte fint. Drog inte alls typ och bara jobbade med mig och knappt lite emot mig. Så imorgon ska vi hoppas igenom inför fredag.
Palle gick en sväng på grusvägen och Tranquil & Hero longerades.
Tranquil tyckte nog jag blev tråkig efter ett tag, men hon jobbade på jätte bra och fick trava loss mycket men hon frustade och var nöjd fast detvar lite jobbigt. Och hovslagaren tyckte hon blivit snyggare sen han var där sist. Sånt gillar vi att höra också! imorgon ska hon vaccineras så hon rids på morgonen sen blir det mycket ut i skogen för henne några dagar och njuta lite.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0