21 mars

Godmorgon! Lördag morgon och jag vaknade 06,40 redan. Ska snart bege mig till hästarna för att rida Tyson & Hero & Tranquil ska gå med en lång runda. Lite motion där också..

Igår gick Tranquil på Lindas bana och hon gick faktiskt lugnt. Nöjd med henne alltså. Jobbade över 2 bommar och den gick hyffsat lugnt men hon travade över dem iallafall.
Tyson gick också där men hoppade lite mer. Jobbade med nån oxer & räcke. Han gick lugnt och fint mot hindret och lite tramsig efter men jag red i Lindas hoppsadel och det är helt annorlunda. Ska ha den idag igen & hoppa i den imorgon i rydebäck. Ska bli kul & se hur det går ..

Men kommer förhoppningsvis lite bilder från imorgon sen också. Nu ska jag byta om och bege mig iväg

Kommentarer
Postat av: erica

tjaaaa! :D

haha, ja bra! :D

naj tror inte det.. ska inte tävla alls med han försen jag har full kontroll typ, får inte tävla för piia, så bäst jag lyder..

men vet inte om han ska träningshoppa i dagstorp på ons. ska du dit ?

2009-03-23 @ 18:55:57
URL: http://eaa.blogg.se/
Postat av: erica

okaokaj, jag ska rida på torsdag för anna :)

2009-03-24 @ 16:04:09
URL: http://eaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0