Dagens

Tyson gick i skogen idag, han var så glad och ville bara springa. Han fick galoppera på lite och han tyckte det var skoj! Sen började det snöa när vi nästan var vid stallet. SUCK! SKA vara bättre imorgon säger jag..

Tranquil skulle hopa lite i ridhuset, blev mini kombination & studs sen nån kryss oxer på 80cm och räcke på 80 avslutade med 2 hopp på räcke på 90cm och det gick bra. Hon tog som attans men kom på sen att till högre höjder funkar det inte. Hon måste få upptäcka det själv. Perfekt lilla häst! Första gången hon går 80 & 90 med ryttare hoppat oxer 1gång på 70 innan bara. Duktig!

Hero fick leka i hagen idag den sötnöten. Jag hoppas det är bättre väder imorgon så skogen kan utnytjas. Tranquil ska sko´s imorgon också så ja. Det blir nog kanon!


Kommentarer
Postat av: erica

häärligt (: hum, jag ska till flyinge med den nye den 22.. sen med danny vet jag inte riktigt.. alltså jag pallar inte ha två för tillfället och sen så kommer han inte mycket längre en 130 hoppning.. kan bara gå långt inom terrängen och jag har tröttnat lite på det..

vill helldre hoppa nu, så känns som vi måste.. köpa ?! :D

hehe, puss!

2009-03-12 @ 21:51:28
URL: http://eaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0