Godmorgon

Klockan är 06,30 och nej ska ej till stallet än. Men kan uppdatera lite när jag ändå är igång..
Igår reds Tranquil ut i skogen, släppte henne på ett fält så hon fick sträcka ut ordentligt och hon tyckte det var hur kul som helst och saktade ner direkt när jag bad henne. Äntligen litar hon mer på mig för hon reagerar inte så mycket på bilarna när jag rider henne längre. Perfekt entligt mig.

Hero longerades lite men han sprang bara och tramsade så gick lite sen rids han ut i skogen idag ett pass. Och Tyson fick ledigt igår igen men ska också joggas i skogen nån timme idag.
Tranquil ska dock få gå i ridhuset idag och ska hoppas imorgon.

Kommer mer sen.

Kommentarer
Postat av: erica

okejokej! jag svarar på din här då :P

haha, låter ju bra ändpn att den trvis med det.. (:

hum, det går bra med danny. Ska sälja honom nu typ, eller kanske försöka kvala till falserbo (: finns någon ny klass där som går i 130 bara . :)

sen den nye ska slaktas. (;

haha, nej skojja.. han tuffar på,är ganska duktig.. går framåt iaf. :)

hur går det med tayson ?

2009-03-11 @ 21:14:36
URL: http://eaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0