Suck..

Jag hade fotat Tranquil lite idag men dem bilderna lyckades jag radera. Typiskt mig!
Men blev ingen ridning alls idag. planen var att Tranquil skulle gå först och mina vara ute då, fixa till Tranquil när jag såg hon hade ett sår inne vid munnen där bettet sitter så blev longering i grimman. Det gick däremot kanon! Och mina hade precis gått ut och ville icke komma. Nåja dem ska rastas i skogen imorgon dem!

Ska testa Tranquil på hackamore lite imorgon till munnen är bättre. Se hur det går, jag tror det kommer gå kanon! Så nu hinner jag med lite saker här hemma också. Alltid bra!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

åh äntligen nån som skriver om hästar (a)

sv: de gick bra med hästen, han va lite skärrad i några dagar och åt dåligt men han skadade sig inte som tur va :)

2009-03-03 @ 17:47:53
URL: http://mathildalinnea.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: hehe nja inte så mycket ridning nu, höggravid å allt. men sen ska jag allt börja igen fast de blir nog bara som medryttare eller något.. :)

2009-03-03 @ 22:33:07
URL: http://mathildalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0