Uppe med tuppen

Idag är jag pigg och vaken!
Igår red jag & Carro ut på Tyson och Hero lite mer än en timme. helt underbart vårväder och vi klättrade lite med dem på crossbanan, dem fick jobba och tyckte det kul. Påvägen hem skulle vi trava och Hero fick galoppera lite sakta fram när jag stannar väder jag mig om och ser att Carro stannat. Och jag vet  att Tyson kommer dra i fullgalopp, vilket han också gjorde. Skrattade så jag höll på att dö, men han stannade vid oss. En händelserik runda igår också.
Blev förhinder med att testa Tranquils hackamore igår så blir idag.

Så planen för idag är att Tyson ska till ridhuset och jobba och Tranquil likaså sen i eftermiddag. Hero går varannan dag nu i början. Nej dax för frukost sen stallet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0