12 maj

Inte fått filmerna från älskling än.. Dem ligger på hans data ska se om han kan skicka dem efter jobb så jag kan lägga in dem och skriva ett inlägg om tävlingen. Vill ha film & text i samma inlägg, lite väntan sådär..

Nästa tävling är 23/5 i Kullabygden ute på gräs så jag får  införhandla mig nya broddar igen. Jag lyckas alltid tappa bort ju.
Igår hoppade jag Palle igen 55 cm på en mini bana och det gck kanon. Sätter inga höjder i början när vi ska jobba upp muskler det för bara mer skada än nytta. Sen Red jag Hero i skogen och han gjorde en kanon galoppfattning! Och travade på riktigt bra mot slutet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska också till Kullabyggden!:) Ska hoppa unghäst!

2009-05-17 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0