17 maj

Okej inga filmer klara än till uppladning.
Tävlingen i Viarp;
tävlingen gick iallafall bra, Tranquil var super stark och jag var sur som jag vet inte för jag trodde verkligen Cecilia skulle fråga mig vad fan jag höll på med. Men fick det bekräftad att hon går inte att stanna och samla upp i hoppning så därför har hon pelham i hoppningen. Men hon stannade en gång och jag är kanon nöjd ändå!
Tyson hade ett ner i 1 meter och jag var kanon nöjd och svängde runt honom med ytterskänklen och jag är kanon nöjd.  Första 110 inomhus och hade 8 fel men även där tog vi alla svårigheter och kanon nöjd!

Hero chokade mig idag, som han hoppade. Han kan typ inte hoppa men idag tog vi ett litet kryss igen och han bara sög tag i det och flög över. Älska honom! Imorgon ska alla jobbas ordentligt! Blev bara Hero idag var inte på humör för 5öre alls..
Men alla hästar går bra och jag är så nöjda med dem just nu. Sånt är väl härligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0