27 maj

yesterday:
Gick Tyson på banan och han var väldigt lätt på handen får jag säga. Väldigt bra att jobba med så det var kanon skönt!
Hero jobbade jag lite på grusvägen och han kom ner lite i traven men tyckte att nu får vi göra annat .

idag;
är planen att Tranquil ska gå i ridhuset och jobba markarbete, Tyson vet jag inte riktigt än vad det blir. Hero ska få gå i ridhuset och jobba med 2 hinder på följd tänkte jag. Och galopparbete.
Palle blir nog också ridhuset idag då det är värsta stormen ute och få jobba på rätt bra där också. Tror det blir så nästan, är vädret bättre imorgon blir det uteträning i skogen. Tror nästan Tyson ska gå ute med inspänningarna på så han får jobba upp och loss sig lite på rakt spår. Vad tror ni ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0