5 maj

Igår; Red jag först Tranquil men tror det är sadlen som gör att hon rusar ännu mer nu när vi är ute. Så hon ska gå med Griffin sadlen igen annars skötte hon sig kanon på slutet hemåt.'
Hero var vilding och skulle bara busa men vi fick travat på lite iallafall.
Tyson fick en vila efter helgens tävlingar och Palle longerades för att komma loss lite i högervarvet vilket hjälpte lite faktiskt.

Idag red jag Tyson på morgonen bara för jag åkte med Linda till skatteverket och sen började det regna ännu mer. Men imorgon ska alla gå igen. Ska tydlogen blås upp till storm imogon eftermiddag så får försöka ta alla på förmiddagen helt enkelt för säkerhets skull, men ska träna Tyson för Cilla imorgon också. Hmm, löser sig vl som allt annat eller hur?


Nu ska jag til jobbet.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur gammal är Tranquil? :)

2009-05-07 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0