Inte haft internet.

Nej inte haft det på några dagar nu känns det iallfall som.
Men Tyson jobbar på flitigt och gick lite markarbete med gramanen igår och skulle hoppas lite idag. Men det blev Caroline som hoppade honom mest tyckte jag. Hon hoppade nån oxer på 55 och lite kryss. Vilket gick skit bra! Jag tog nån oxer på 90 2 gånger typ så det kändes bra där för idag. Ska jobba med lite linjer och mjölksyre ävningar nästa vecka tänkte jag.
Tranquil jobbade ute igår på vanligt tränsbettigen vilket funkade kanon i galoppen också. Sånt är ju härligt! Och i förrgår gick hon lite i ridhuset på pelham och hoppade lite små kryss.
Hero gick ute i förrgår och jobbade på mycket bra och ska ta han på ridbanan på Fredag igen och imorgon ska Caroline skritta ut med honom en lång runda.
Palle skulle hoppats igenom idag men blir kanske till helgen. Han tar iallafall galoppfattningarna kanon nu och även i höger. Sånt blir man också glad över.

Tycker att det just nu går framåt med alla hästar på något sätt och det är väldigt skönt!

Sen är det skönaste att Carro har hästarna sadlade och tränsade till jag kommer tillbaka med en häst. Vadå man blir bortskämd? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0