Kullabygden

Tävlade i Kullabygden igår och första ute på gräs. Som vanligt får jag alltid problem med broddarna och dem passade inte såklart! Efter 45 min fick vi äntligen på broddar och kunde komma till start.
I första klassen som var 1 meter skenade han typ runt hela banan och fick noll kontakt och fick 2 ner.
110 var bättre och fick ett retligt pet och fick reda på när jag kom hem att jag blivit placerad som 6;a. Hur kul var inte det liksom. Kanon nöjd!

Tyson åkte lyx till tävlingen med Sofia och hennes pappa i deras lastbil.

Åkte med Fia idag och hjälpte henne med sin "lilla" häst på 1,85. hon fick också en skeenrunda. Men det får vi vara nöjda med ändå eller hur fia?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart ;D Våra hästar var shining stars :D

2009-05-25 @ 14:23:54
URL: http://princesssofija.blogg.se/
Postat av: Johanna Kruse

Det är grymt kul att tävla på gräs men dessa broddar! Man blir ju galen! Kul att det gick bra i alla fall :)

2009-07-29 @ 16:33:26
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0