10 oktober

Vad har hänt sen sist?
Hästarna vilade i torsdags gick i skritten 45 min sen ute och slappade i hagen resten av dagen.
Igår var dem bägge ute i skogen och det uppskattades vill jag säga! Hero var ute med Mia och hennes ponny(praktikanten i stallet) och vi galopperade och han bockade bockade och bockade. Jag kunde ju inte annat än skratta eller hur?
Tyson gick med Wila och hennes lilla ponny och han satt full fart i galoppen och tänka sig, småstegrade och hoppade rundor. Dem var så glada!

Idag ska jag, vilket känns jätte konstigt inte till stallet alls. Ska jobba till 5 sen iväg så Mia ska ta hand om hästarna. Men det blir nog bra, Putte ger dem mat imorgon så beger jag mig dit efter jobb. Tävling om en vecka, lite pepp där på småklasserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0