13 oktober

Måndag ; Hero gick i ridhuset och det gick fint, jobbade på något byte och det gick fint. Stora och små volter i ridhuset, kanon nöjd! Red ut med Tyson med Putte på Galliano, vi vi kan väl säga en väldigt intressant runda? haha, måste skratta lite åt den.
Sen red jag Limbo, han visade sina bockningar men inga störreprolem jag lever och att kvar.

Today; Körde Tempus och Vicky till Anne i saxtorp liten undersökning på 3,5 timme? Hela dagen försvann, men nåja trevligt sällskap. Sen mockade vi Möinge i rallyfart ch vidare till stallet för att rida. Hon tog Tyson & jag Limbo. Gick helt okej, men vi jobbar på sammarbete än, så jag tänkte rida ut honom imorgon, kan bli intressant. Patrik bevakar mig i buskarna. Hero ska jobbas lite och Tyson träna på Möinge..'

MEr kommer inom kort då jag hatar denna bärbara datan och kan inte skriva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0