19 oktober

igår var det klubbtävling och gick mycket bra.
Hero gick ju endast 70 men vilken häst på framhoppningen! Perfekta avstånd hoppade som en stjärna och kanon! Sen visste jag att han skulle klabba till det inne på banan då han vill kolla på allt annat, men rev sista men han skötte sig bra. Kommer gå kanon med honom och han jobbar på fint.

Tyson gick endast en 90 klass. Stark som en oxe och han tyckte ju det var kanon kul att få komma ut igen, blev en dubbelnolla A/A.

idag vilade hästarna men red Limbo som var kanon pigg och bockade han stod ju i helgen men bara att jobba vidare med lite kondis för han tycker ju det är så kul. Får väl klippa hästarna snart, ska klippa limbo också så han får bli min försökskanin.

Tvärr inga bilder då jag inte har internet på min data för katterna har slaktat sladden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0