29 oktober

Skulle igentligen hoppat Tyson idag men blev icke så, för dem är så sega på Viarp och jag skulle jobba så jag körde 2 ponnyer istället. Så inga hästar ridna idag inte.

Men red Limbo över lite bommar här omdagen gick jätte bra, så ska hoppa något litet hinder i helgen tänkte jag så vi kommer igång lite. Han reds även ut i söndags och det gick prima! Lite bus han reste sig nångång men skötte sig fint får jag säga!

Mina egna går också fint, Hero var dock vild i tisdags undrar om nån ej råkat ge han havre på morgonen. Jesus vad han bockade och hade sig. Och Tyson sköter sig fint och böörjar göra fina byte nu faktiskt!

Imorgon ska jag börja klippa Limbo tänkte jag, först rida Limbo sen mina sen börja småklippa lite, har ju mina egna som också ska klippas. Puuh! Behövs och dem torkar lättare när dem ridits.

Ska till Lödde den 8/11 och hoppa tänkte jag med båda hästarna nån mer som ska dit?


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

vilken dag du haft!

2009-11-05 @ 09:58:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0