3 oktober

Ja det regnar och igår hagel&regn. Vi alla ville stanna inne igår som var i stallet kan jag säga lugnt och fint. Men lite solsken kom fram iallafall.
Ridbanan var vattenfylld och vad bra att träna att rida genom vatten. Hero var först ut men ridbanan var tung för honom han var obalans så vi körde på lite genom vattnet och sen travade ut lite. Han var nöjd och blöt.

Tog en paus och stack in till stan pch käkade med pappa lite nudlar sen blev det Frillestad till Linda.
Red ut med Rosa och hon fina Biggen. Rosa var spänd spöken överallt och skolbussen kommer, ska helst köra över oss och det ända jag fick ut var i skratt att "nu går det åt helvete". Så mycket skratt och oseriöst det var på den rundan. Men hon slappnade av mot slutet och en jävla trav! Jag älskar den hästen! Riktigt roligt.

Sist men inte minst blev det Tyson på banan, han släpper mer varje dag. Så himla skönt! Blir lite hopp nästa vecka se hur han känns och vad han tycker. Men jobbade på bra, lite bråk mer hackamoret men tror detvar för jag komåt honomoch det var lite tungt. Men springa genom vatten var ju skoj tyckte han.

Nej en liten uppdatering där. Släng en komentar..


Tyson i skritten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0