13/9

Inte varit hemma speciellt mycket senaste veckan så därför inget skrivande. ska se om jag kan lägga in lite bilder tänkte jag sen.

Hästarna jobbar på och trivs bra, hoppade socker bitar igår i en 8;a och måste ju bytas galopp vid varjehinder och det gick kanon på bägge. Tyson fick galopperat mycket i höger rätt galopp. Men han gillade att arbeta och i veckan ska jag lägga in hinder med 21 meter typ och rida på olika galoppsprång, DET kan bli mycket intressant. Hästarna ska vaccineras på onsdag så jag hoppas hon kommer på kvällen typ. Annars får jag ju helt enkelt ta det i helgen. Inte mer med det..
Idag ska dem få slappedag faktiskt. Jag ska bege mig till jobbet nu och sen möte på Royal kl 2, sånt personal möte. Shiit känner knappt en själ för tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0