22/9

Hero fortsätter att chocka mig. Han går riktigt bra i skitt & trav på hackamore! Galoppen vill han fortfarande vara giraff men det kommer snart. Hoppade i söndags, 3 hinder på 80 där en av oxer, helt perfekta hopp till coh med hoppade upp med ryggen. Jesus, blir nog mini LD 18 okt om allt fortsätter så.


Tyson min lilla häst ska till Cecilia på fredag och träna lite, kolla igenom honom. Han inte vara sig själv tyckler jag. Men idag när jag skrittade ut barbacka då var han minsan igång. Han har asat sig fram i skritten även ute och på vägen hem, inte likt honom. Men idag fick jag mig en skentur rätt på åkern för en lite halmbale som var skit farlig! Men nu är detsvalt och lite regn då var Tyson på topp. Aldrg blivit så glad när en häst skenat iväg och speciellt när jag inte hade sadel. Men han var nöjd. Härligt!

Kanske blir Kullabygden den 4 okt vi får se, jag ska inte till Torns iallafall, hört att underlaget inte är topp så nejnej.!


Kommentarer
Postat av: A N N i C A *

hon är faktiskt ett varmblod ;) Men alla mina tränare säger att det är SYND hon har frysmärkning annars kunde man tro att hon var en Robin Z avkomma :D Dudå ?

2009-09-22 @ 12:32:21
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: A N N i C A *

Hehe ja men det är faktiskt fina hästar om dom hamnar i rätt händer ! Jag håller däremot på att leta efter en Everest-avkomma , tycker dom är SÅ snygga :D

2009-09-23 @ 10:44:25
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0