30/9

Idag harjag varit flitig! Ridit mina egna hästar, Hero en liten skrittrunda idag och han gick fint mot slutet han ville busa men icke sa matteliten!
Tyson gick i skogen, släppte perfekt, han svävade framåt och så skönt att känna hans steg igen. Gick riktigt bra!

Vidare till Möinge mocka till 6 hästar som tog ingen tid alls? Jag brukar ta en heldag i det stallet, men var rent och fint så det gick smidigt, in med dem djuren ge lite middag och så. Tillbaka till mina djur ta in och fixa mat och så sen vidare till Frillestad för att rida Rosa. Lindas häst.
Vilka steg! Jag älskade dem stegen och vi kom över bommar och minimini hinder( bommar är farliga!) Jätte fin faktiskt! SEn red jag lilla biggen, ja Hej Louise nybörjare, Biggen tyckte det var kul att dra runt med mig så varför inte passa på. haha, riktig rolig dag!

Kommentarer
Postat av: linda

riktigt roligt att äntligen ses :D och su och roza tar ju lätt er till falsterboXD om dem gräver ner hinderna till henne :b

2009-09-30 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0